söndag 19 juli 2009

Flytt och vaxpropp

Hejsan!
Nu var det länge sedan igen...

Jag är numera Uppsala-bo. Känns väldigt konstigt! Har nu i två dagar flyttat in i min lägenhet som jag ska dela med en person jag bara träffat en gång. Det känns lite våghalsigt, men jag hoppas det ska gå bra! Vi har iaf varsitt rum, men delar vardagsrum, toalett och kök.

Har handlat på IKEA för 2000 kr idag... huvva... Men då tycker jag faktiskt att jag fick tag på mycket, bland annat skrivbord och stol. Är jättenöjd med mitt rum! Känns helt i min smak.

En mindre trivsam grej är att jag har en stor vaxpropp i höger öra. Jag hör i princip ingenting på det örat! Och det gör ont... Måste på vårdcentralen imorgon. IGEN. Jag åkte nämligen dit en sväng hemma i fredags, men de kunde inte få ut den. Så de sa att jag skulle använda revaxör i några dagar (som jag redan använt ett tag, men ja, ja...). Det hjälper inte! Om mindre än två veckor ska jag sjunga på ett bröllop så då hoppas jag att vaxproppen är ute. Är inte så kul att sjunga när man inte hör vilken tonart det är ;)

Nu ska jag sova!
Godnatt :)

Inga kommentarer: