måndag 23 mars 2009

Dålig planering...

Hej!
Då var det en ny vecka igen...

Imorgon åker jag iväg på andra delen av kursen "afromusik". Det ska bli spännande och roligt! Det enda som känns lite sådär är att jag inte är särskilt förberedd..... Man skulle ha skrivit ett arr på "This little light of mine" eller något gospelarr på en psalm. Jag skrev ihop ett lite snabbt ikväll... Jag vet: Inte särskilt väl förberett!

Det är lätt att säga då: "Jag har inte hunnit..." Men tid borde jag ju ha haft. Jag får väl erkänna att det beror på att jag inte prioriterat detta före det andra jag gjort.

Hm.

Det blir nog roligt i alla fall. Förhoppningsvis kollar de inte upp om man gjort läxan ;) Jag har åtminstone kollat lite snabbt på några andra gospellåtar som vi ska gå igenom.

Jag börjar ana våren! Och det känns fantastiskt! Ahh!! :)

Inga kommentarer: